توالت فرنگی

توالت های Rimless

جایی که طراحی به کمک پاکیزگی می آید
آخرین تکنولوژی در طراحی توالت بر اساس ایجاد شکلی تصیح شده و بهداشتی که تمیز کردن را آسان تر می کند پایه ریزی شده است. برای اولین بار در مدل های جدید بدون لبه، آب فلاش شده سیفون در کانال لبه کاسه جریان پیدا نمی کند، چون این لبه کاملا حذف شده اگر مایلید بدانید چگونه، در اینجا جواب خود را بیابید.
نظافت آسان:

 

تا امروز در توالت های سنتی، آب قبل از ورود به کاسه در کانالی دور لبه جریان پیدا می کرد. این کانال در سری جدید توالت ها وجود ندارد. دلیل آن ساده است. ما تلاش می کنیم هر مانعی که نظافت توالت را دشوار    می کند حذف کنیم. با این روش در آخرین نسل از توالت های روکا از هر گوشه و یا حفره ای که می تواند باعث جمع شدن آلودگی شود دوری می کنیم و نظافت کاسه را آسانتر می کنیم.

 

 

 

 

پخش آب یکنواخت:

 

ما قطعه پخش کننده ای را طراحی کرده ایم که جدای از اینکه با فشار بیشتری آب را وارد کاسه می کند، آن را به گونه ای یکنواخت تر نیز در کاسه پخش می کند.

 

 

 

شستشو سطح بیشتر:

 

 

و این همه موضوع نیست. لبه کوچکی که به بالای کاسه اضافه شده به آب اجازه می دهد ارتفاع بیشتری از کاسه برسد و تمام سطح داخلی را تمیز کند، بسیار بیشتر از آنچه مورد نیاز استانداردهای اتحادیه اروپاست. در عین حال فرم کاسه به گونه ای طراحی شده که آب از کاسه بیرون نمی ریزد و از ترشح آب جلوگیری می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#روکا #معماری #طراحی #حمام #مصالح ساختمانی #شیر #روشویی #کاشی و سرامیک #سرویس بهداشتی #حمام

roca #bathroom #faucet #toilet #basin#

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *