شیرآلات

شیرهای توکار حمام و روشویی: نهایت زیبایی در کمترین جا

شیرهای توکار حمام و روشویی: نهایت زیبایی در کمترین جا

 

شیرهای روکا برای رسیدن به عملکرد بهتر بدون کاستن از جنبه های زیبایی محصول همیشه در حال بهسازی هستند. سیستم مشترک  توکار انتظار RocaBox یکی از مهمترین این پیشرفت هاست.

 

در نیمه راه یک چیدمان سنتی و یک طراحی مد روز، شیرهای توکار حمام و روشویی روکا راحتی و زیبایی را برای استفاده در کمترین جا ترکیب می کنند. با کمک Rocabox  این شیرها درون دیوار نصب می شوند و به این ترتیب نه تنها جای کمتری اشغال می کنند، بلکه تمیز کزدن آنها هم با توجه به اینکه در معرض املاح کمتری قرار دارند راحت تر است. اگر انتخاب شما این سری شیرهاست، روکا با ۷ سری متفاوت شیرهای توکار با طرح های اصیل از مدرن تا کلاسیک که پیشرفته ترین سیستم ها را برای راحتی و کارایی شما به کار گرفته اند شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

 

Element

 

برای روحیه شهری با گرایشات مینیمال اگر به دنبال شیری هستید که  شخصیت شما را بازتاب دهد سری Element  هماهنگ با زیبایی همراه با سادگی شخصیت شماست. کارتریج ترموستاتیک پیشرفته در قلب این شیر با نتظیم دمای آب خروجی آسودگی را که به دنبال آن هستید را به همراه خواهد داشت.

 

 

 

Loft

 

شیر سنتی دو اهرمی که با سلیقه مدرن به روز شده …. دستگیره های صلیبی شکل در سری Loft  به جز در شیر الکترونیک سنسوردار نشان اصلی این سری محسوب می شود. طراحی پیشرو این محصول به ویژه در فرم خالص آبریز این شیر شما را شیفته این محصول می کند.

 

 

 

 

lanta

 

ارگونومی و تعادل در حمام…..شکل اصلاح شده استووانه ای اهرم برای تأکید بر اهمیت ویژه عملکرد در سری Lanta است. یک محموعه با طراحی بصری ویژه که برای استفاده همه اعضای خانواده چه در روشویی و چه در حمام ایده آل است.

 

 

 

 

Puzzle

 

لذت یک شیر حمام هیدروماساژ با ظاهری مینیمال ….. شیر ترموستاتیک Puzzle  به سیستمی مجهز است که می تواند ۵ خروجی متفاوت را برای یک ماساژ کامل کنترل کند. این شیر توکار به شما اجازه می دهد با انتخاب حالت های مختلف ماساژ و حمام  تجربه خاص خود را شخصی سازی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#روکا #معماری #طراحی #حمام #مصالح ساختمانی #شیر #روشویی #کاشی و سرامیک #سرویس بهداشتی #حمام

roca #bathroom #faucet #toilet #basin#

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *